avvana.blogg.se

2013-05-02
08:00:00

Bloggar
Jag var ganska "sen" in i bloggläsandet och tyckte typ att det var slöseri med tid tills jag själv fastnade för det. Jag läser framförallt hästbloggar då det är det jag är mest intresserad av med det händer väl att jag kollar in på lite andra också framförallt om det är personer som som jag känner som bloggar. Det jag letar efter är inte personer som bara skriver likadant hela tiden eller vad man nu ska säga utan personer som kan variera sina inlägg med bra åsikter, bilder, videor, "dagböker" och mycket mer. Bloggar som alltid är roliga att läsa och som man kan se fram emot att läsa. Jag försöker förstås göra mitt bästa men jag är relativt ny i "bloggbranchen" och kanske inte har den perfekta tekniken. Men jag skriver framförallt bloggen för mig själv och för att kunna gå tillbaka längre fram i tiden och se hur man har utvecklas både som person och som bloggare.
 
Men de bloggar som jag läse ofta just nu (vissa har jag precis börjat läsa) då dem uppdaterar relativt ofta och har intressanta inlägg som intresserar mig:
*melindapadronn.blogg.se
*ponnysanning.se
*nellieberntsson.se
*tyrashästar.se
*linnolsson.se
*bakfickeryttarna.blogg.se
*stallekhagen.blogg.se (Taurus Karsks fodervärd)
 
Sen finns det lite småbloggar som inte uppdaterar så ofta som jag kollar in på lite då och då men de tänker jag inte nämna ;).
 
 
Bjuder på en lite charmig bild ;)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: