avvana.blogg.se

2013-02-21
17:52:25

Today
Blev en mysig uteritt i snön på hästarna idag, Julia (min medryttare) på Brille och jag på Mia. Red en lite längre sträcka men gick tyvärr bara att skritta och trava lite då det var lite spårigt och hårt på vissa ställen. Mia var på helspän i början och gick verkligen på tåna. Men efter ca 30 min gick hon riktigt fint och var hyfsat avslappnad i hela kroppen. Hon är ju fortfarande min lilla bebis och kan vara lite "stutsig" ibland ;). Men hon är så söt och nyfiken på allt, går verkligen frfån sida till sida hela tiden när man skrittar och ska fram och kolla lite på allt och alla ;).
Men Brille var riktigt duktig idag, kan bli lite springig i traven då han tycker det är mycket roligare att gasa på för fullt. ;) Idag gick han riktigt avslappnat och Julia kunde få igenom sina halvhalter på honom.
Annars har jag bara tagit det lungt hela dagen, ringt runt lite på sommarjobb och slappat. Nu ska jag ta en varm dusch och sedan äta lite pancakes ;)!
 
Hur har eran dag varit?
 
Haha, oredigerad och det ser inte ut som att hon har några ögon, men men... Hon är fortfarande söt! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: