avvana.blogg.se

2013-04-28
20:01:39

Keep dreaming
Riktigt seg och mysig dag idag, inget direkt plugg och inga måsten. Hade dessutom sovmorgon för ovanlighetens skull ;). Brukar alltid få ta morgonen åt hästarna på helgerna då mamma tar dem på vardagarna.
 
Men på em så hoppade jag Brille på banan hemma. Jobbade mycket på kryss och små hinder och fokuserade på att få igen honom i svängarna och att han skulle gå i den galoppen jag ville. Var super duktig och jobbade verkligen upp sig i galoppen så höjde hindrena (3 st) till 110 cm på slutet och hoppade igenom det en gång. Han var superduktig och ett av räckena höjde jag även till 120 cm vilket inte heller var några problem. Han stannade en gång på det först då jag blev lite osäker på avståndet tror jag och på den höjden måste jag verkligen stötta upp honom lite. Men andra gången hoppade han perfekt!
 
Sen badade jag även Mia vilket är lite jobbigt hemma då vi inte har varmvatten i slangen så får använda mig av hinkar ist. Men hon är verkligen super snäll när man tvättar henne, hon står verkligen bara och sover :)! Kan bara slänga vattnet på henne och hon bryr sig inte, bra att hon är cool ibland iaf, haha ;).
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: