avvana.blogg.se

2013-02-18
18:49:53

Ny blogg!
Nu har jag bestämt mig för att börja blogga! Här kommer jag skriva om min utveckling med mina hästar samt mitt liv som en 16 årig tjej.
 
Om mina hästar:
Mamma Mia, född 2007
e. Marwin
eu. Artist
Super mysigt litet ungsto som har lite bestämda åsikter. Har haft henne sen slutet av juli 2012 och har utvecklats mycket sedan dess. Dock har vi mycket kvar och jobba på men hoppas på att vi kan börja starta några små lokala tävlingar nu i vår.
 
Brilliant, född 1994
D-ponny
Mycket söt liten ponny som har mycket rutin. Har haft honom sen slutet av Januari så vi håller fortfarande på att lära känna varandra. Han har tidigare gått högre klasser i hoppning och även startat ponnygalopp. Har honom endast på foder men tanken är att vi ska ut och tävla lite tillsammans i hoppning framförallt.
 
Hoppas ni vill fortsätta läsa, jag kommer skriva mer om mig och mina hästar! :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: