avvana.blogg.se

2013-02-21
15:48:00

Sommar!!
Usch vad jag länktar till sommaren... Nu är jag verkligen trött på all jobbig snö, vill kunna rida ut och galoppera, rida på banan, börja träna hästarna på riktigt och ut o tävla. Vi har ju inget ridhus hemma så det blir ganska svårt att hålla igång hästarna fullt nu under vintern. Åker till ridhus två-tre gånger i veckan men det räcker inte riktigt. Nu börjar de bli så hårt och ojämt överallt också så nu går det inte änns att rida på fälten :/. Nej, usch o fy för vintern! Men här får ni lite sommarbilder iaf för att stå ut i kylan ;)
Cautia, en häst oss en tävligsryttare som jag red hos innan jag skaffade egen häst
 

Hidalgo, en ridskole ponny som jag tidigare har tävlat väldigt mycket på
 
 
 
Våran lilla hund Diva när hon var valp (hon är nu ca 2 år)
 
Pepper, en ponny som också stog oss tävlingsryttaren.
Red honom dock som min egen under mitt sista år hos henne då hon inte fick tävla ponny lägre och ville satsa på hästarna. Älskade lilla ponnyskrutt :)
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: