avvana.blogg.se

2013-04-29
17:45:00

Glad tjej!
 
Idag så vart det ju ingen skola för min del då vi åkte iväg med Mia vid kl 11.30. Men sovmorgon blev det inte iaf utan tog hästarna imorse och passade på att fixa stallet då också. Sen vart jag tvungen att plugga lite innan vi åkte...
 
Men om Mia då... Hon var inte halt längre!! :D Så nu får jag änkligen börja rida henne igen. Dock måste vi "börja om" lite från början då hon saknar en massa muskler runt bakben, rumpa och lite vid rygg också. Så blir mycket skrittjobb för att skona hennes knä men kan som sagt iaf börja rida henne mer och mer som vanligt igen. Men ska tänka mycket unghäst när jag rider henne och egentligen börja om från noll helt och hållet. Bara "lättare" saker nu tills hon har byggt upp sig ordentligt. 
Men sååå glad att hon inte har ont längre iaf!!! :)
 
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: